Preskupe karte i gorivo, slabo iskorišteni zrakoplovi, duga čekanja...
Nisu lijeni hrvatski piloti, nego Uprava Croatia Airlinesa, tvrdi Koordinacija sindikata Croatia Airlinesa. Sindikalci su iznijeli i konkretne “dokaze” za svoje tvrdnje. Kažu da CA troši za plaće znatno manje nego drugi europski prijevoznici. Nije im jasno zašto su cijene karata u CA puno skuplje od konkurencije. Upozoravaju da se u Zagrebačkoj zračnoj luci na presjedanje čeka čak osam sati, dok se u europskim aerodromima čeka u prosjeku od 60 do 90 minuta. Sindikati tvrde da je CA postala obična podružnica moćne Lufthanse.
Nisu lijeni hrvatski piloti, nego Uprava Croatia Airlinesa, tvrdi Koordinacija sindikata Croatia Airlinesa. Sindikalci su iznijeli i konkretne “dokaze” za svoje tvrdnje. Kažu da CA troši za plaće znatno manje nego drugi europski prijevoznici. Nije im jasno zašto su cijene karata u CA puno skuplje od konkurencije. Upozoravaju da se u Zagrebačkoj zračnoj luci na presjedanje čeka čak osam sati, dok se u europskim aerodromima čeka u prosjeku od 60 do 90 minuta. Sindikati tvrde da je CA postala obična podružnica moćne Lufthanse.