Izdanje:
Završila je televizijska sezona kiselih krastavaca, uobičajeni naziv za ljetne sheme emitiranja u kojem sve televizije uz minimum napora i troška pokušavaju održati kontinuitet programa, najčešće koristeći reprize, arhivske materijale ili manje zanimljive programe kupljene u nekom programskom paketu. Televizijska jesen je pred vratima pa će biti vrlo zanimljivo vidjeti s kakvim adutima će tko izaći pred svoje gledateljstvo. Namjerno kažem "svoje" jer se u nas već profiliralo gledateljstvo prema pojedinim televizijskim kućama i pokazuje iznenađujuću vjernost. Po staroj navadi ovih prostora svatko se predstavlja u najboljem ruhu, što i nije loše ako car nije gol. Najnovije inozemne serije, atraktivni filmovi, formati što su se već dokazali u svijetu, ukratko berba što su je obavili televizijski urednici, kreće na ekrane. Berba i borba. Borba za što bolju gledanost, što bolji marketinški prostor, što veću naklonost gledatelja. Najvažniji posao je na direktorima programa jer kvalitetno pozicioniranje pojedinih programa donijet će prevagu pred konkurencijom. A televizije u svijetu lijepo su imenovale taj posao: fino umijeće podešavanja. Iako se bavim stranim programom, mišljenja sam da će najbolje proći, zadržati svoje gledateljstvo i privući novo, ona televizija koja će imati najkvaliteniji domaći program.