Izdanje:
Rad na terenu. U te tri riječi mogu se svesti planovi i velikih stranaka i malih igrača u dva tjedna do sada najkraće službene izborne kampanje, koja počinje 17. studenog, a završava 2.prosinca. Nema više velikih “derneka” i pjevačkih zvijezda, ali bit će puno kilometraže, i puno intervjua i sučeljavanja u medijima prije nego se bude dočekalo otvaranje šampanjca u izbornoj noći 4. prosinca. Plakati su već na ulicama i generalno nisu naišli na veliko oduševljenje, što govori i o stručnjacima koji su ih smišljali i radili, ali očekuje se još jedna runda plakata koja bi kam-panju personalizirala i pokazala građanima odlučna i nasmiješena lica (nadajmo se ne drastično ne-prepoznatljiva zbog photoshopa) ključnih političkih aktera. Kukuriku koalicija ima već gotov hodogram za dva tjedna službene kampanje. Hrvatsku su optrčali u pretkampanji, a u zadnjem “road showu” planiraju rundu od 10 gradova: počinju 17. studenog u Koprivnici, obilaze potom Osijek, Slavonski Brod, Sisak, Karlovac, Split, Šibenik i na kraju 1. prosinca dolaze u Zagreb, u kojem će biti centralni skup, ali, kažu u Kukuri-ku stožeru, bez velikih političkih govorancija. Planirano je bilo početi s Varaždinom, ali se ispo-stavilo da je na taj datum 15.studenog uzvratna utakmica Hrvatska-Turska, što bi možda smanjilo broj građana voljnih da se druže s čelnicima Kukuriku koalicije, pa će se Varaždin naknadno umetnuti u raspored, kad ne bude bilo sport-ske konkurencije. Jer, ovoga puta nema pjevača koji bi mamili pu-bliku na besplatne koncerte, bit će to samo druženja s političarima.