Izdanje:
Skandinavske distributerske kompanije se udruže pa organiziraju godišnji pregled programa koji su proizvele, francuske i njemačke također, američki veliki studiji isto se udružuju jednom godišnje i uz veliku pompu prikazuju televizijskim kupcima najnovije filmove, serije i dokumentarce. Samo je jedna televizija, k tome još i javna, dovoljno jaka da samostalno organizira takav godišnji pregled.
Naravno, riječ je o BBCju, televizijskom brandu, čija višegodišnja tradicija i kvaliteta garantiraju vrhunske programe. Nakon što su gotovo 35 godina svoj screening, odnosno pregled, organizirali u britanskom ljetovalištu Brightonu, doduše izvan sezone, krajem veljače, ove su ga godine po prvi put upriličili u Liverpoolu, a razlog za promjenu je prostor. Naime, iz godine u godinu povećavao se broj delegata, kupaca iz cijelog svijeta, pa je 350 mjesta za pregledavanje emisija postalo premalo.
Ovaj se put u Liverpoolu okupilo čak 650 televizijskih urednika sa svih kontinenata kako bi pregledalo više od zavidnih 700 sati najnovijih programa svih žanrova što ih je BBC proizveo u posljednjih 12 mjeseci. A što je sve proizveo – o tome više i opširnije sljedećeg petka.