Izdanje:
Ovo što se događa s tiskovnim medijima više nije samo kriza, ovo je kraj jedne epohe, kraj velikih novinskih redakcija, nažalost i kraj kvalitetnog novinarstva. Dnevne novine i tjednici gase se jedan za drugim. Zasad preživljavaju jeftini tabloidi, ali i njima sat otkucava. U svijetu primat sve više preuzimaju internetski portali. U Sjedinjenim Američkim Državama već više marketinškog novca odlazi na portale nego na televizije. U nas je kriza, nema novaca, pa i portali teško preživljavaju. Oduvijek su najbolji novinari bili u tiskovnim medijima i u svojim početcima i radio i televizija, kasnije i internetski portali stvarali su svoje novinarstvo regrutirajući ljude iz njih. Kasnije su i sami odgajali svoje novinare, ali, čast izuzetcima, s promjenivim uspjehom. Što donosi medijska budućnost? Nažalost, predviđanja od prije nekih pet godina ostvaruju se brže od očekivanja i najvećih pesimista. Kriza tiskovnih medija, odumiranje televizije kakvu je poznajemo, porast portala, svemu tome smo i sami svjedoci. Neki novi bastard, križanac između televizije i portala već kuca na vrata, platformi za primanje programa i informacija sve je više i sve su mobilnije. Možda su se pesimisti i prevarili. Svi su bili otpisali knjige kao zastarjeli medij, a one doživljavaju svoju renesansu. Za nadati se da ljudi neće prestati čitati novine i magazine, i da će pravo novinarstvo preživjeti. A neizvjesna budućnost televizije već čeka.