Spot "Porijeklo hrane" nastao je kao dio medijske kampanje "Okus doma" kojom se želi skrenuti pažnju javnosti na pitanje integracije izbjeglica u naše društvo, a koju zajednički provode Fantastično dobra institucija - Fade In i Centar za mirovne studije.
Temeljena na ideji predstavljanja životnih iskustava i kulturnih identiteta izbjeglica kroz gastronomiju, ova kampanja je apel, kako institucijama tako i cijelom društvu, na uklanjanje barijera u integraciji izbjeglica.
Spot, kojem su svojim sudjelovanjem doprinos dale i izbjeglice koje žive u Hrvatskoj, nosi univerzalnu poruku tolerancije i poziva na solidarnost i prihvaćanje.
Medijska kampanje dio je projekta "Kvalitetna integracija izbjeglica" koji je podržala Europska unija iz Europskog socijalnog fonda "Ulaganje u budućnost" i Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske. Spot se prikazuje u programu HRT-a i Mreže.tv. Scenaristi su Martina Globočnik i Miroslav Sikavica, a redatelj Miroslav Sikavica.