Skoči na glavni sadržaj

"Buba Bar" i "Naš Hajduk" najbolje kampanje u 2016.

Goran Borković

<p>
Karijeru započeo u Sinjskim skojevcima. Nastavio u više različitih klubova iz Splita i Zagreba s promjenjivim uspjesima. Igru više bazirao na asistencijama nego na pogocima. Odlučio da neće završiti u nižerazrednom Vratniku.</p>

buba-bar-i-nas-hajduk-najbolje-kampanje-u-2016.5039-6010.jpg

Dobitnici nagrada za najuspješnije kampanje prošle godine
Foto: Goran Borković

U organizaciji Brodota u srijedu su dodijeljene nagrade za najbolje kampanje neprofitnih organizacija u 2016. godini.

U kategoriji Najdobri fundrasing najboljim je proglašena kampanja „Buba Bar“ vinkovačke udruge Bubamara, za Najdobru promociju nagrađena je kampanja „Biciklom na posao“ Sindikata biciklista, a za Najdobro zagovaranje inicijativa  „Hrvatska može bolje“. Nagradu publike dobila je udruga Naš Hajduk za projekt „Ili jesmo ili nismo“ koja je dobila najviše glasova.

U konkurenciji za Najdobri fundraising bili su i kampanja „Drugotna na sav glas“ Zaklade Solidarna čiji je cilj bio osvijestiti javnost o rodnoj jednakosti. Zaklada je prodajom majica uprihodila 45 tisuća kuna; „Želim život“ Zaklade Ana Rukavina koja je od 2006. godine prikupila 55 milijuna kuna i animirala 53 tisuće potencijalnih davatelja krvotvornih matičnih stanica; dokumentarni film „Gazda“ redatelja Darija Juričana o Ivici Todoriću i „Ili jesmo ili nismo“ Našeg Hajduka. „Buba Bar - ekstrakromosom za ekstra kavu“ je nagrađen s obzirom da je zaposlio osobe s invaliditetom i razbio predrasude o osobama s Down sindromom.

„Biciklom na posao“ ocijenjena je kao cjelovita i zaokružena kampanja koja je na jednostavan i pristupačan način progovorila o ozbiljnom problemu. U konkurenciji su bili i „Naučimo biti veliki – građanski odgoj i obrazovanje“ GOOD inicijative, „Ugasimo neodgovornost – Obitelj na more, a pas na ulicu“ Prijatelja životinja, „Ružna riba“ WWF-a i „Sretno EU“

Za Najdobro zagovaranje nagrađena je kampanja „Hrvatska može bolje“ za promoviranje Hrvatske kao zemlje znanja. Konkurirale su joj inicijativa „Are you Syrious?“, „Činčile su zakon“ Prijatelja životinja, „Čuvamo naš park“ koji okuplja građane koji se protive izgradnji crkvenog kompleksa u Trnjanskoj Savici i „Zagreb - europska prijestolnica smeća“ Zelene akcije i Prava na grad.

Marko Gregović iz Brodota najavio je da će se najbolje kampanje birati i u 2017. godini. Pozitivno je, naglasio je Gregović, da se udruge trude pronaći alternativne izvore financiranja i da sve manje ovise o javnom novcu. „Ovi ljudi nam daju nadu da svijet može postati dobro mjesto“, istaknuo je dodavši da je misija Brodota ubrzati pozitivne društvene promjene i vidljivost neprofitnog sektora protiv opće ravnodušnosti i cinizma.