Skoči na glavni sadržaj

Natječaj za studentski rad na temu ženske i rodne problematike

natjecaj-za-studentski-rad-na-temu-zenske-i-rodne-problematike-6796-9067.jpg

Natječaj je otvoren od 1. lipnja do 1. listopada 2018. godine i namijenjen je svim studenticama i studentima u Republici Hrvatskoj, svih znanstvenih i umjetničkih područja
Foto: Centar za ženske studije

Centar za ženske studije 11. godinu zaredom objavljuje Natječaj za dodjelu Nagrade za studentski rad na temu ženske i rodne problematike.

Natječaj je otvoren od 1. lipnja do 1. listopada 2018. godine i namijenjen je svim studenticama i studentima preddiplomskih, diplomskih i integriranih studija visokih učilišta u Republici Hrvatskoj, svih znanstvenih i umjetničkih područja, objavio je Centar za ženske studije.

Prijavljen rad treba se tematski baviti ženskom i/ili rodnom problematikom. Nagrada se sastoji od povelje i prigodnog dara, a dodjeljuju se tri nagrade.

Pravila natječaja možete pogledati ovdje.

Prošle godine prijavljen je 21 rad, a nagrade su dodijeljene Magdaleni Mariji Meašić, studentici muzikologije na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, za rad „Žensko“ i „protestno“ u stvaralaštvu Pussy Riot; Petri Župan, studentici pedagogije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu za rad Stavovi studenata pedagogije o feminističkoj koncepciji majčinstva; Rei Jozić i Dariji Željko, studenticama prava na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, za rad  „Možete poljubiti   mladu“ –  statusna prava žena kroz prizmu karakterističnih kultura i Teni Novak, studentici portugalskog jezika i književnosti i komparativne književnosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu za rad Mozambička književnost i rodna politika.

Centar za ženske studije promiče obrazovanje o ženskoj i rodnoj problematici na interdisciplinarnoj osnovi te potiče istraživanja koja se tiču ženske subjek­tivnosti, ženske povijesti i kulture, umjetnosti, roda/spola, moći i znanja, autoriteta i nasilja, smatrajući ih nužnim dijelom proizvodnje novih kritičkih teorija i znanja unutar svih područja obrazovanja i cjeloživotnoga učenja.