Skoči na glavni sadržaj

Regionalni natječaj za vizualni dizajn pojma 'tolerancija'

regionalni-natjecaj-za-vizualni-dizajn-pojma-tolerancija-6017-7611.jpg

U prvom krugu žiriranja, žiri će odabrati pet do deset finalista konkursa čiji će radovi biti predstavljeni javnosti na kolektivnoj izložbi tijekom tjedna tolerancije od 11. do 18. rujna
Foto: Heartefact

Još dva tjedna traje natječaj za stvaranje vizualnog identiteta pojma tolerancija, a kojeg su raspisali nezavisna regionalna kulturna organizacija Heartefact, uz podršku ambasade Australije u Beograda.

Na natječaj se mogu javiti umjetnici i kreativci iz regije, a i šire.

Rok za prijavu je 31. kolovoz.

U prvom krugu žiriranja, žiri će odabrati pet do deset  finalista konkursa čiji će radovi biti predstavljeni javnosti na kolektivnoj izložbi tijekom tjedna tolerancije od 11. do 18. rujna.

Prvo mjesto bit će objavljeno tijekom trajanja izložbe i pored novčane nagrade, predstavljat će službeni simbol tolerancije u svim medijskim i projektnim djelatnostima organizacije Hartefakta i njegovih partnera, stoji u tekstu natječaja

„Tolerancija je poštovanje, prihvaćanje i zahvalnost prema vrlo bogatoj i raznovrsnoj kulturi našeg vremena, kao i svim formama izražavanja i doživljavanja toga šta sve znači "biti čovjek". Ona je danas, čini se više nego ikada, potrebna kako bi naglasila sve aspekte koji su potrebni da bi jedno ovako turbulentno i multikulturno društvo uopćte i bilo u mogućnosti da živi u harmoniji. Tolerancija stvara društvo u kojem se svaki pojedinac osjeća kao njegov vrijedan i važan pripadnik i samim tim doprinosi njegovom progresu. Kako bismo lakše i efikasnije afirmirali veoma važnu poruku koju pojam tolerancije nosi, Heartefact želi stvoriti simbol, točnije logo tolerancije, koji bi jasno komunicirao sa svima i koji bi ukazivao na sve kvalitete ovakve prakse“, objašnjavaju organizatori motiv za raspisivanje natječaja.

Detalji o natječaju na stranicama organizacije Heartefact.