Mjesec dana nakon početka crowdfunding-kampanje, zagrebački književni klub Booksa uspio ostvariti zadani cilj i prikupiti šest tisuća dolara, koje će namijeniti za obnovu kluba, promjenu ozvučenja, ugradnju klima-uređaja i promjenu već derutnog znaka na pročelju.
U kampanju, koja je pokrenuta na Indiegogo-platformi, na internetu se uključilo 138 donatora iz Hrvatske, SAD-a, Velike Britanije, Kanade, Austrije, Francuske, Norveške, Srbije, Italije i Njemačke. Osim online u njoj je sudjelovao niz Booksinih simpatizera, članova, gostiju, suradnika, kolega, prijatelja, donirajući novac na brojnim obljetničkim događanjima koji su se u klubu održali tijekom prosinca. Kampanja je završila u petak i prikupljeno je više od očekivanog iznosa - 6706 dolara.
"Ovo nije mogao biti ljepši završetak proslave desetog rođendana Bookse koja je trajala cijeli prosinac i ujedno odličan početak nove godine", ističu u tom zagrebačkom klubu, dodajući da im je jako puno značila i golema podrška koju su dobili, s obzirom na to da su im, osim financijski, mnogi dali potporu širenjem informacija o kampanji i poklanjanjem slobodnog vremena i svojih usluga.
Već tijekom prva tri dana kampanje bilo je prikupljeno dvadesetak posto ciljanog iznosa, a uplate su stizale iz Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, ali i Kanade, Norveške i Švedske.
Crowdfunding (engl. crowd - skupina, funding - financiranje) relativno je novi način prikupljanja novca od donatora kojim se podupire djelatnost ili pokretanje originalnih, umjetničkih ili nekonvencionalnih poslovnih ideja pojedinaca ili tvrtki, a koje željena sredstva inače teško dobivaju iz tradicionalnih financijskih izvora.