Krizi unatoč, srpske političke stranke su u protekloj predizbornoj kampanji nemilice trošile na oglašavanje. Iako je ova kampanja trajala kraće od predizborne kampanje 2012., stranke su na promociju potrošile gotovo jednako kao i tada.
Prema procjenama nevladine organizacije Transparentnost Srbija, samo je Srpska napredna stranka (SNS) na televizijsko oglašavanje u kampanji za izbore 16. ožujka potrošila oko četiri milijuna eura, što je iznosilo čak 41 posto ukupnog televizijskog marketinga političkih stranaka u tom razdoblju. Ostale stranke potrošile su na televizijsku promidžbu po milijun eura ili manje. No, riječ je o vrlo konzervativnim procjenama u koje nisu ušle reklame na lokalnim televizijama.
Stranke su, prema procjenama TS-a, na televizijsko oglašavanje potrošile 9,7 milijuna eura, a još oko dva milijuna eura na vanjsko oglašavanje samo u Beogradu. Na završetku kampanje je čak 70 posto svih vanjskih oglasa u Beogradu bilo zauzeto političkim porukama.
"Identificirani troškovi izborne kampanje višestruko nadmašuju sumu koja je dijeljena iz proračuna prije izbora (oko 8,9 milijuna dinara po listi iz republičkog budžeta) i na koju su sudionici na izborima sa sigurnošću mogli računati, kao i sumu koju su sudionici na izborima imali na raspolaganju iz poznatih privatnih izvora (objavljene veće donacije na stranačkim internetskim stranicama). Zato se i nakon ovih izbora može očekivati da će se računi podmiriti iz proračunskih dotacija na koje sudionici nisu mogli računati prije izbora, a za koje nisu imali pokriće u vrijeme nastanka troškova, iz kredita ili odgodom plaćanja", navodi TS.